fi

Livelähetykset lauantaisin klo 17 Youtubessa Soihtumedia-kanavalla, sekä Facebookissa Soihtuseurakunta-sivulla. Livestriimin aikana voit kommentoida, lähettää rukouspyyntöjä tai kiitosaiheita chattiin. Tervetuloa mukaan!

Yksi Soihtukirkon avustuskohteista on Ukrainasta tulleet pakolaiset. Pidämme heille viikottain hengellisen tilaisuuden, tarjoamme kahvit ja jaamme ruokaa, vaatteita, astioita, ym. kodin tavaraa.

Toinen merkittävä projekti on Tansanian Arushan orpokoti sekä Masai-heimojen parissa tehtävä lähetys- ja avustustyö.

Muistathan työtämme rukouksin, myös taloudellinen tuki on tarpeen. Otamme vastaan lahjoituksena vaatteita ja kodin tavaraa. Tiliyhteytemme löydät yhteystiedoista. Kiitos

Viikkojuhla

Lauantaisin klo 17

Pullakahvit, Jumalan sanaa, rukousta & ylistystä. Iloa, rauhaa, vapautta Pyhässä Hengessä. Elämää! Iltapalaa & yhteyttä.
Tulkkaus venäjäksi.

Rukousillat

Keskiviikkoisin klo 18

Pullakahvit, Jumalan sanaa, rukousta & ylistystä.

Rukoillaan yhdessä esirukousaiheiden ja toistemme puolesta.

Tulevat vierailijat

Uskonnollinen yhdyskunta, Soihtukirkko rekisteröity 30.10.2018

Olemme perustaneet Uskonnollisen Yhdyskunnan, Soihtukirkon, joka on rekisteröity 30.10.2018 (Rek.nro 900.518). Puheenjohtajana toimii Pastori Hannu Haapaluoma, varapuheenjohtajana Riina Björkman.

Soihtu ei täten enää toimi yhdistyspohjalla, vaan virallisena Soihtukirkkona, itsenäisenä seurakuntana Kotkan Ruonalassa.

Työ ja toiminta jatkuu samalla tavalla, vain nimi muuttuu!

Aloitimme v. 2005 Kotkan Karhuvuoressa, jossa työtä tehtiin yli kymmenen vuotta. Soihtuseurakunta jatkaa nyt voittokulkuaan Ruonalassa Jumalan antaman näyn mukaan. Soihdun tarkoitus on olla valona tässä pimenevässä maailmassa, Jumalan tulen kantaja ja sen eteenpäin viejä. Haluamme julistaa ilosanomaa Jeesuksesta ja hänen täydellisestä ristintyöstään Golgatalla, sekä rohkaista, nostaa ja vahvistaa uskovia elämään yltäkylläistä elämää Jeesuksen kanssa, kulkien hänen askelissaan. "Alkaen Kotkasta, aina maanääriin saakka."

Tervetuloa mukaan!

Viikottain kokoonnumme rakentumaan yhteisestä uskosta;

sanan, rukouksen ja ylistyksen kera.

UA-116254009-1 UA-116254009-1